Ute på stan

Kenneth och jag möttes i går på Bull och Bear Inn vid Ösermalmstorg.  Tog ett par öl var innan vi drog vidare till HamburgeBörs. Vi skulle se Nanne med sin show "Vild". När vi kom hem vid ett på natten så var man lyrisk eftersom showen var kanon. Man satt med gåshunden under större delen. Maten var god men som man säger smakar det så kostar det.

Två överlyckliga hundar mötte oss i dörren och Zyrran kunde inte förstå varför vi ville sova..... hon hade ju sovit större delen av kvällen och tyckte att vi skulle aktivera oss..... Rottweiler åkte ut ur sovrummet och efter 10 minuter hade hon lugnat ner sig och kunde komma in och lägga sig bredvid mig igen..... Energiknippen Zyrran är tillbaka fullt ut. I morse på morgonsvängen så var det liv i luckan.... en blomkruka som låg i dikeskanten var roligast i hela värlen och hon skuttade och hoppade, slängde iväg blomkrukan för att fånga den igen.

Det måste ha sett roligt ut - en trött matte med en galen rottweiler som är mest uppe i luften och en sheltie som skäller av lycka utan att veta varför.....

I kväll ska jag ta mina hundar ufo-berra (Eddie)  och grodan (Zyrran) på en långis för att sen komma hem och dricka glögg med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0