Tekniker hela kvällen

image38Lotta och Tomas har som sagt köpt ny dator. Lotta kom över med nyinköpet för lite support och installationer. Vi han med en liten sväng med hundarna innan vi satte fart. Zyrran blev jätteglad när moster Elexa kom på besök och Elexa tyckte mest att Zyrran var bökig och fjäskig:-)

Vi hade även tur att middagen var klar av "Farsan Baloo" min eminenta kock:-) Lottas och hennes dator var glada när dom gick hem och Elexa kunde tänkas sig vara kvar och äta mer levergodis och kycklingmage....

När besöket hade åkt hem så satte jag fart och gjorde sista handtaget på Carres dator.... Hon blev glad när jag ringde och upplyste henne om att det var "bara" grafikkortet som hade gått på semester. 

image39När jag sen skulle titta igenom dator nr 3 (Erica - den är snart klar) så skulle jag bara titta på bilderna som vi tog på Elexa och Zyrran... uppdatera bloggen och .... då ringde Lotta och hade frågor igen *ler* 

Nu är det dags att ta ut hundarna en sväng och sen ska vi fixa lite mer datorreparationer.....  ska se om jag samtidigt kan fixa till inställningarna i bloggen eftersom text och bild ligger för nära varandra....

Jag ska säga det igen - jag har inte tid att jobba heltid:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0