She´s back....

image48med råge. Nu är hemmet och dess inventarier åter i riskzon. Idag hittade jag det första riktiga tecknet på att hon är på banan igen, damen. Eftersom jag har möjlighet att koppla upp mig till servrarna på jobbet så har jag en s.k. token - en dosa som genererar en sifferkombination och öppnar en VPN-tunnel. Den här helgen kan jag inte koppla upp mig... Zyrran har hittat dosan och den fungerar inte längre.

När jag konstaterade detta så var det bara att koppla hundarna och vi tog oss till Tumba C för att möta Kenneth. Återigen så fick han ta Eddie i bilen så jag fick chans att jobba Zyrran lite själv. Det blir en helt annan hund när hon och jag är ensamma. Hon är kontaktsökande och lyssnar direkt. Zyrran och jag svängde även förbi min svärmor och tog en kopp te innan vi gick hem.

Nu står hon i köket och pratar med diskbänken - hon vill ha mat. Hon kan inte för sitt liv förstå varför hon måste vänta.  Jag kan bara säga det igen, hon är underbar oavsett vilken sida hon sätter till.

Hon har en förmåga att se väldigt oskyldig ut. När man ser denna min så smälter man och förtränger snabbt allt hon har massakerat:-) I morgon ska vi till F18 för träning med Eddie. Zyrran ska få springa lite på fälten när vi är klara.

'

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0