Olika stilar:-)

I morse stack jag och hundarna till Botkyrka BK för en träningsstund. Det var ju några veckor sedan som bl.a. Eddie fick sig en riktig genomkörare. 

image58Vi körde igenom hela programmet och det kändes bra om man bortser från den enorma halka det var på planen för det var inte lätt att springa och göra helomvändningar.

Zyrran fick sig också lite på appelplan. När jag slänger undan "leksaken" för att vi ska träna fritt följ så trodde Zyrran att den kastades för att hon skulle hämta den. Bara det att jag höll i kopplet där bak och hon sprang..... och jag åkte efter i leran..... halt va det:-)

Väl hemma så tog vi det lugnt och mös i soffan. Detta för att samla krafter till långpromenaden som väntade. image59Jag och hundarna gick hem till mina föräldrar i Salem. Det var glada, nöjda och framför allt skitiga hundar som ville in och hämta köttbullar vid diskbänken. En i taget fick spolas av i badrummet innan köttbullarna delades ut.

Sen kom Kenneth och Tobias och vi käkade lite och efter kaffet så åkte vi hem. Nu ligger hundarna och äter på varsit märgben. Jag tog och studerade deras olika stilar.... mycket intressant.

Zyrran fullkomligt våldtar märgbenen medans Eddie mer påminner om den blyga varianten......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0