Min telefon

Igår tappade jag som sagt min mobil i skogen. Även om vi letade igår utan framgång så gav jag mig iväg till samma ställe idag. Lotta/Elexa med familj hängde med. Vi hann inte mer än typ 100 meter så låg den där och bara väntade. Tack Simon för att du har såna hök-ögon.

Visserligen kan jag inte ringa eller ta emot samtal för jag har ju spärrat SIM-kortet men alla mina telefonnummer finns kvar:-)

Vi tog sen en promenad längst grusvägen och helt plötsligt så tittar jag och Lotta på varandra och konstaterade att här hade vi gått för några veckor sedan men då kom vi från motsatt håll..... Vi var vid landningsbanan på F18, dvs det skulle ta 30 minuter för oss att gå hem till mig.

Fulla i skratt vände vi och gick tillbaka till bilarna. Lotta la ett spår till Elexa och Zyrran fick köra lite uppletande på 3 föremål/skick. Nu har hundarna fått sitt och nu ska vi förbereda oss inför nyårsafton. Det kommer lite folk hem till oss och gör oss sällskap.

Gott Nytt År på Er Alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0