Ledig måndag

Idag har varit en händelserik dag när det gäller hundfronten. Vi (jag, Zyrran och Eddie) tog en promenad med Gucci och Jenny - efter en och en halv timme var vi hemma med nöjda hundar. Det blev en timmes vila och sen åkte vi ut till Högdalen och hundcafét. Vi fikade och hundarna fick umgås. Det fanns en 10 månaders amstaff där som Zyrran inte tyckte va helt ok.

Sen åkte jag, Jenny och Ingela vidare till Älvsjöbadet där dom 3 hundarna fick busa runt. Vizca tyckte det va lite roligt att jaga sin dotter och Zyrran sprang för glatta livet:-)

När vi väl kom hem så gjorde jag en massa nytta..... och när kvällen kom så gick jag och Jenny med hundarna till fotbollsplanen och körde lite lydnad. Det är dags att köra igång igen efter nästan 4 veckors vila.......

När jag kom hem så var det dags att ta ut Eddie för han vill ju också ta en kvällsrunda:-)

I morgon blir det inga hundaktiviteter - vilodag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0