Julen närmar sig

Som vanligt så har vi inte köpt alla julklappar än.... men å andra sidan så känner jag ingen panik:-) Det hinns med. Har till och med planerat in hundaktiviteter på söndag.

Det har inte hänt så mycket varken igår eller idag eftersom jag har jobbat ganska mycket. Ser verkligen fram emot den kommande helgen och 5 dagars ledighet.

Nu ska jag passa på att göra lite reklam: Zyrrans kullbror "Biggles" - har nu en egen blogg och adressen dit är: http://biggepojken.blogg.se 

Jag vill också hälsa God Jul till alla min vänner - ingen nämnd - ingen glömd!

image53




Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul Tillbaka! Så... fint de blev! tusen juliga kramar! Susanne med familj och blogg!

2007-12-20 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0