Inköp av koppel

Eftersom jag är som jag är så ligger det i min natur att lägga ifrån mig saker och sen åka ifrån dem. Detta hände även i lördags när vi var på F18 och tränade. Zyrrans fina koppel blev helt enkelt kvar på parkeringen. Tyvärr så hade vi inte möjlighet att åka tillbaka så när vi skulle spåra igår så fick jag ta Eddie (tunna) koppel - detta innebar att det inte var lika helt längre när vi kom hem.... men det hade blivit längre och smalare. Ett tunt sheltiekoppel håller inte för Zyrrans bravader.

På kvällen i går så tog jag helt enkelt lastbanden från bilen och kapade till en lagom lång bit och knöt fast i halsbandet. Såg lite kul ut med ett blått, brett nylonband med texten Biltema i stora vita bokstäver på.....  Skitsnyggt.

Hoppas inte folk trodde man kunde köpa rottweiler på biltema!!

Idag på lunchen så bar det av till Sickla för inköp av nytt koppel. Ett rött läderkoppel som garanterat kommer synas när jag lägger ifrån mig det här och där. Ska köpa ett svart på Stora Stockholm på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0