Aktiviteten ökar

image46på damen. Idag när jag kom hem från jobbet så kände jag igen henne:-) Hon var även väldig hjälpsam när vi skulle bära ner en bokhylla från övervåningen. Försök passera en rottweiler som har satt sig i trappan.

Hundarnas pass är nu hämtade. Jocke (mellersta sonen) frågade vad det va. Jag talade om sanningen för honom...... hundarna har pass och kan åka utomlands men inte du:-) Gud, va han älskar sin mamma!

Mina barn är glada för sin snälla och omtänksamma mor - vem skulle inte ha varit det?

Julen närmar sig och vi kan glädja oss med att när den 22 december inträder så är det "vintersolståndet" - och sen går vi mot ljusare tider.

Nä, nu ska jag gå och damsuga sovrummet så vi blir av med alla fjädrarna som av någon konstig anledning ligger på golvet och inte i mitt duntäcke längre.... I morgon är det ringträning:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0