3 sheltiesar och 1 rottis

I morse så träffade jag Astrid vid 8-tiden på morgonen och vi tog en sväng i skogen. Det såg väldigt roligt ut med 3 sheltiesar och 1 rottweiler....Zyrran liksom påminde om det svarta fåret:-) För nått år sedan var det Eddie som var ensam sheltie med rottisar omkring sig.

Zyrran skötte sig exemplariskt idag. Även när det kom en liten labbe-slyngen springande mot oss så stannade hon vid min sida utan problem. Vi såg en hel del hundar men hon brydde sig inte alls. Att springa och busa med Lassie var roligt. Precis när vi hade släppt alla hundarna så satte alla sheltiesarna igång att skälla - då stannade Zyrran bara upp och tittade på dom och sen så gav hon mig en blick och frågade om dom skulle låta så????

Till och med Eddie hängde på och lekte lite idag, händer ju inte så ofta. I morgon ska vi ta en sväng till med sheltieligan och då ska jag ha kameran med mig. På eftermiddagen så kommer vi träffa Ingela med Vizca och Jenny med Gucci skulle haka på.

Här kommer Eddies julkort för i år....

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0